Van Dalen naar Vorden. ( 87km) - Reisverslag uit Vorden, Nederland van John en Hans Pelgrim /Reinders - WaarBenJij.nu Van Dalen naar Vorden. ( 87km) - Reisverslag uit Vorden, Nederland van John en Hans Pelgrim /Reinders - WaarBenJij.nu

Van Dalen naar Vorden. ( 87km)

Door: John/Hans

Blijf op de hoogte en volg John en Hans

26 April 2018 | Nederland, Vorden

Dag 1: Na een geweldig ontbijt samen met Gerrit en Wimmie , Kees en Sita , en Margriet die ons hebben uitgezwaaid, zijn we vertrokken naar Vorden. De route die we hebben gereden ging via Gramsbergen , Hardenberg, Beerze , Beerzeveld, Den Ham, Hellendoorn, Holten , Laten, richting Vorden . De hele dag hadden we een strakke wind op kop. Net voor Gramsbergen hebben we de regenjas maar aangedaan ivm een heftige hagelbui. De hele dag was het afwisselend zon , regen en af en toe hagel. In Hellendoorn hebben een kop soep en een tosti gegeten. Was prima voor elkaar. Om 16.00 hr hebben we ons einddoel van vandaag bereikt. Een leuk klein hotel met een prima kamer.
Het was een prima dag met een leuke weg door het bos vanaf Hellendoorn naar Holten. Hopen morgen op wat meer zon en wat minder wind.
De fietsmaatjes Hans en John

• 18 April 2018 - 19:02

Geert En Ineke:

Wij wensen jullie heel veel plezier en wat weer een leuke uitdaging.
    Geniet van de leuke dingen onderweg.
    Groeten van de Kerklaan

• 18 April 2018 - 22:22

Margôt Jonkeren:

Wij wensen jullie een heel mooie reis. En dat jullie de weergoden mee hebben.
    Groeten uit Heerhugowaard.

• 24 April 2018 - 19:22

Henk Nijkamp:

Mannen, veel succes met deze bijzondere trip. Groet'n oet Daol'n.

• 25 April 2018 - 17:15

Geertje Meppelink:

John en Hans, veel succes met de nieuwe uitdaging en heel veel fietsplezier en hopelijk zijn de weergoden jullie goed gezind.

• 26 April 2018 - 08:24

NIels En Jerney:

Heel veel succes en geniet ervan.... dikke kus je zoon

• 26 April 2018 - 18:48

Kerkweg 159:

Heren ook wij wensen jullie veel fiets plezier.

• 26 April 2018 - 19:00

KeeSieta:

Hallo Hans en John, nou de kop is eraf ' on the road again'. Geniet ervan en heel veel fietsplezier toegewenst. De oude chinese zegswijze geeft aan: iedere reis begint met het zetten van de eerste stap.
    Die hebben jullie gedaan. We zijn steeds benieuwd naar jullie dagelijkse verhalen en belevenissen.
    Sieta & Kees

• 26 April 2018 - 22:38

Gerrit En Wimmie,:

Mannen,
    De eerste kilometers zitten erop.
    De weersomstandigheden waren niet optimaal, maar de weersverwachting richting Praag is heel goed !
    Voor morgen een mooie etappe toegewenst !
    Gerrit en Wimmie

• 27 April 2018 - 00:33

Gea Scholte:

Hans en John een toffe fiets trip samen.
    Maak er wat moois van, veel veilige en plezierige kilometers!

Succes!

Groet Gea

• 27 April 2018 - 06:51

Geert En Ineke:

Vorden is idd leuk dorpje zit nl in Pieterpad route.
    Jammer van het weer maar dat word beter fijne Koningsdag gewenst.
    Groeten van de kerklaan

• 28 April 2018 - 22:12

Henk En Annie Scholten:

John en Hans, heel veel fietsplezier en nu maar hopen op een beetje mooi weer. Genieten maar!!!

Tags: John’Hans